Zostań Partnerem Strategicznym Menedżera Roku 2022
Dołącz do tego grona!
Zostań Partnerem Strategicznym Menedżera Roku 2022
pakiet zawiera:
Promocja w "Dzienniku Łódzkim"
Świadczenia realizowane w prasie codziennej:
- logotyp i informacja o partnerstwie w drukowanych materiałach dotyczących konkursu i ceremonii finałowej
- publikacja 1-stronicowego wywiadu z Partnerem na temat jego działalności w wybranym terminie (wydanie piątkowe)
Promocja w magazynie "Strefa Biznesu Lato 2023"
W magazynie znajdzie się m.in.:
- relacja z ceremonii wraz z informacją o partnerstwie (pasek sponsorski z logotypami)
- reklama lub wywiad z Partnerem (cała strona)
Promocja w dodatku specjalnym
"Menedżer Roku Regionu Łódzkiego 2022"
Po ogłoszeniu wyników konkursu i uroczystej ceremonii finałowej ukazuje się specjalny dodatek do całego nakładu Dziennika Łódzkiego
poświęcony nagrodzonym, nominowanym i przedsiębiorcom z regionu województwa łódzkiego.
W dodatku znajdzie się m.in.:
- reklama Partnera (cała strona)
- publikacja rozmowy biznesowej z Partnerem (cała strona)
Promocja online
Świadczenia realizowane na łamach internetowych serwisów Dziennika Łódzkiego i Strefy Biznesu oraz w mediach społecznościowych:
- logo i informacja o partnerstwie w materiałach online dot. konkursu i ceremonii finałowej
- oznaczenie Partnera w postach głównych informacji o konkursie na fanpage FB Dziennika Łódzkiego
- artykuł w formie wywiadu z Partnerem na temat jego działalności
- publikacja do 45 sek. gotowego spotu video od Partnera na serwisie dzienniklodzki.pl
- oznaczenie Partnera w postach głównych informacji o konkursie na fanpage FB Strefy Biznesu SB Łódzkie
- oznaczenie Partnera w poście głównych informacji o konkursie Menedżer Roku na profilu LinkedIn Polska Press
- logo i informacja o partnerstwie w grafice interaktywnej na serwisie dzienniklodzki.pl (opis, zdjęcie, link do www/social media)
- rozmowa wideo „Kwadrans dla Łódzkiego” z promocją na serwisie dzienniklodzki.pl
- tygodniowa kampania odsłonowa Partnera w serwisie dzienniklodzki.pl w wybranym terminie
- tygodniowy sponsoring na www.strefabiznesu.dzienniklodzki.pl w wybranym terminie
Promocja podczas ceremonii finałowej
Świadczenia realizowane również w formie digitalowej:
- publikacja logotypu Partnera na zaproszeniach elektronicznych/papierowych (decyzja 3 tygodnie przed galą)
- prezentacja logo Partnera na planszach sponsorskich podczas gali
- prezentacja gotowego spotu video od Partnera dwa razy podczas ceremonii przyznania tytułów (do 45 sek.)
- publikacja logotypu Partnera na dyplomach i wyróżnieniach
- możliwość wystąpienia przedstawiciela Partnera podczas ceremonii finałowej (wystąpienie do 1,5 minuty)
- krótka video rozmowa z Partnerem (pytania ustalane wspólnie)
- jednoosobowe zaproszenia na galę (6 szt.)
- publikacja logotypu Partnera w save-the-date zapowiadające termin i miejsce gali (2 miesiące przed galą)