Zostań Partnerem Głównym Menedżera Roku 2022
pakiet zawiera:
Promocja w "Dzienniku Łódzkim"
Świadczenia realizowane w prasie codziennej:
- logotyp i informacja o partnerstwie w drukowanych materiałach dotyczących konkursu i ceremonii finałowej
- publikacja 1-stronicowego wywiadu z Partnerem na temat jego działalności w wybranym terminie (wydanie piątkowe)
Promocja w magazynie "Strefa Biznesu Lato 2023"
W magazynie znajdzie się m.in.:
- relacja z ceremonii wraz z informacją o partnerstwie (pasek sponsorski z logotypami)
- reklama lub wywiad z Partnerem (pół strony)
Promocja w dodatku specjalnym
"Menedżer Roku Regionu Łódzkiego 2022"
Po ogłoszeniu wyników konkursu i uroczystej ceremonii finałowej ukazuje się specjalny dodatek do całego nakładu Dziennika Łódzkiego
poświęcony nagrodzonym, nominowanym i przedsiębiorcom z regionu województwa łódzkiego.
W dodatku znajdzie się m.in.:
- reklama Partnera (pół strony)
- publikacja rozmowy biznesowej z Partnerem (pół strony)
Promocja online
Świadczenia realizowane na łamach internetowych serwisów Dziennika Łódzkiego i Strefy Biznesu oraz w mediach społecznościowych:
- logo i informacja o partnerstwie w materiałach online dot. konkursu i ceremonii finałowej
- oznaczenie Partnera w postach głównych informacji o konkursie na fanpage FB Dziennika Łódzkiego
- artykuł w formie wywiadu z Partnerem na temat jego działalności
- oznaczenie Partnera w postach głównych informacji o konkursie na fanpage FB Strefy Biznesu SB Łódzkie
- oznaczenie Partnera w poście głównych informacji o konkursie Menedżer Roku na profilu LinkedIn Polska Press
- logo i informacja o partnerstwie w grafice interaktywnej na serwisie dzienniklodzki.pl (opis, zdjęcie, link do www/social media)
- tygodniowa kampania odsłonowa Partnera w serwisie dzienniklodzki.pl w wybranym terminie
Promocja podczas ceremonii finałowej
Świadczenia realizowane również w formie digitalowej:
- publikacja logotypu Partnera na zaproszeniach elektronicznych/papierowych (decyzja 3 tygodnie przed galą)
- prezentacja logo Partnera na planszach sponsorskich podczas gali
- prezentacja gotowego spotu video od Partnera raz podczas ceremonii przyznania tytułów (do 45 sek.)
- publikacja logotypu Partnera na dyplomach i wyróżnieniach
- jednoosobowe zaproszenia na galę (4 szt.)
- publikacja logotypu Partnera w save-the-date zapowiadające termin i miejsce gali (2 miesiące przed galą)
cena pakietu
16 000 zł
netto
Istnieje możliwość modyfikacji świadczeń pod potrzeby
oraz dobrania indywidualnych do możliwości finansowych Partnera.
Oprócz powyższych możliwość dodatkowych specjalnych świadczeń promocyjnych
- ich forma do ustalenia.
Polityka prywatności | Copyright © 2023 Polska Press Sp. z o.o.