Zostań Partnerem Strategicznym Menedżera Roku 2022
pakiet zawiera:
Promocja w "Nowej Trybunie Opolskiej"
Świadczenia realizowane w prasie codziennej:
- logotyp i informacja o partnerstwie w drukowanych materiałach dotyczących konkursu i ceremonii finałowej
- publikacja 1-stronicowego wywiadu z Partnerem na temat jego działalności w wybranym terminie (wydanie piątkowe)
Promocja w magazynie "Strefa Biznesu"
W magazynie znajdzie się m.in.:
- reklama lub wywiad wraz z informacją o partnerstwie (cała strona)
Promocja w dodatku specjalnym
"Menedżer Roku Województwa Opolskiego 2022"
Po ogłoszeniu wyników konkursu i uroczystej ceremonii finałowej ukazuje się specjalny dodatek do całego nakładu Nowej Trybuny Opolskiej
poświęcony nagrodzonym, nominowanym i przedsiębiorcom z regionu województwa opolskiego.
W dodatku znajdzie się m.in.:
- reklama Partnera (cała strona)
- publikacja rozmowy biznesowej z Partnerem (cała strona)
Promocja online
Świadczenia realizowane na łamach internetowych serwisów Nowej Trybuny Opolskiej i Strefy Biznesu oraz w mediach społecznościowych:
- logo i informacja o partnerstwie w materiałach online dot. konkursu i ceremonii finałowej
- oznaczenie Partnera w postach głównych informacji o konkursie na fanpage FB Nowej Trybuny Opolskiej
- artykuł w formie wywiadu z Partnerem na temat jego działalności
- publikacja do 45 sek. gotowego spotu video od Partnera na serwisie nto.pl
- oznaczenie Partnera w postach głównych informacji o konkursie na fanpage FB Strefy Biznesu
- oznaczenie Partnera w poście głównych informacji o konkursie Menedżer Roku na profilu LinkedIn Polska Press
- logo i informacja o partnerstwie w grafice interaktywnej na serwisie nto.pl (opis, zdjęcie, link do www/social media)
- tygodniowa kampania odsłonowa Partnera w serwisie nto.pl w wybranym terminie
- tygodniowy sponsoring na www.strefabiznesu.pl nto.pl w wybranym terminie
Promocja podczas ceremonii finałowej
Świadczenia realizowane również w formie digitalowej:
- publikacja logotypu Partnera na zaproszeniach elektronicznych/papierowych (decyzja 3 tygodnie przed galą)
- prezentacja logo Partnera na planszach sponsorskich podczas gali
- prezentacja gotowego spotu video od Partnera dwa razy podczas ceremonii przyznania tytułów (do 45 sek.)
- publikacja logotypu Partnera na dyplomach i wyróżnieniach
- możliwość wystąpienia przedstawiciela Partnera podczas ceremonii finałowej (wystąpienie do 1,5 minuty)
- krótka video rozmowa z Partnerem (pytania ustalane wspólnie)
- jednoosobowe zaproszenia na galę (6 szt.)